Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen.

Katso tietosuojaseloste

Toimitusehdot lyhyesti:

  1. Tuotteilla on 14 päivän palautus/vaihto-oikeus.
  2. Kun tilattua tuotetta on varastossamme, toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Mikäli tuote on tilaustuote, toimitusaika on 5-7 arkipäivää.  Mikäli tilaat tuotteita joissa on molempia toimitusaikoja, niin tuotteet lähetetään pidemmän toimitusajan mukaan.
  3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Inushopin asiakaspalveluun sähköpostitse info@inushop.fi.
  4. Inushop ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Inushopin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Inushopin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot

Toimitusaika

Kun tilattua tuotetta on varastossamme, toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Mikäli tuote on tilaustuote, toimitusaika on 5-7 päivää. Mikäli tilaat tuotteita, joissa on molempia toimitusaikoja, niin tuotteet lähetetään pidemmän toimitusajan mukaan. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pian yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Toimitustavat

  • Noutotilaukset vain Hämeenkyrön klinikalta. Härkikuja 6, 39100 Hämeenkyrö. Ilmoitamme kun tilauksesi on noudettavissa.
  • Toimitus rahtivapaasti lähimpään Postin noutopisteeseen yli 79€ tilauksille, maksimi 30kg.
  • Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen.
  • Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti.
  • Postin kotiintoimitus.
  • Tuotteet voidaan lähettää asiakkaalle suoraan maahantuojalta/tukkuliikkeestä.

Maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palauttaminen on sinulle maksutonta. Palautusoikeus ei koske avattuja ruoka- ja lisäravinnepakkauksia. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, muuttumaton ja alkuperäisessä pakkauksessaan sekä myyntikuntoinen.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@inushop.fi

Pyydämme palauttamaan tuotteet Postin asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Inuvet Oy
Härkikuja 6
39100 Hämeenkyrö

Sopimustunnus 673543

Muilla tavoilla toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja.

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä taikka tuote on vioittunut, pyydämme ilmoittamaan siitä viipymättä meille sähköpostilla info@inushop.fi.

Mikäli tilaamasi tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksen yhteydessä, tulee asiasta tehdä myös vahinkoilmoitus paketin noutopisteessä tai kotiinkuljetustapauksissa paketin tuojalle. Viallisten tuotteiden osalta palautukset ovat aina maksuttomia. Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@inushop.fi.

Yhteystiedot

Katso yhteystiedot